粉絲當魚翅 自煮碗仔翅 復刻兒時味道

 

人大咗,食小食唔單止係為咗醫肚,或者係美味,而係想懷念當初嘅美好歲月,呢個就係小食嘅意義所在。諗返起童年嗰段青葱歲月,雞蛋仔、糖葱餅、叮叮糖、碗仔翅呢啲懷舊小食,係唔少人嘅共同回憶。冇複雜嘅工序,冇高檔嘅食材,但係可以塑造出最難忘嘅味道。或者係想話俾我哋聽,快樂回憶嘅泉源其實可以好簡單。時至今日,呢啲小食有啲依然長賣長有,有啲買少見少,有啲甚至消聲匿跡,無論係鹹係甜定係辣,相信呢啲「兒時味道」,最後都會令我哋甜在心頭。

而眾多懷舊小食入面,首選一定係碗仔翅,佢係香港街頭小食嘅經典,粉絲當魚翅,係好多升斗市民回憶嘅味道,佢雖不係真正魚翅,但起源係嚟自真魚翅。四五十年代喺廟街榕樹頭一帶,街邊檔用俗稱「倒餿水」,即係酒樓食剩嘅翅頭翅尾,加入冬菇、木耳、豬肉絲、高湯加入味精、馬蹄粉(或豆粉)等煮成。

     

而碗仔翅要做得好食,最重要有三個元素,第一係湯底要夠香,唔可以淡而無味,第二係配料同湯嘅比例要適中,大約五比五,尤其係粉絲,本身會吸水,如果落太多,碗仔翅就會變得好似漿糊咁,所以小編會改用日本素翅,口感較佳但係又唔會似漿糊。第三係芡要打得好,芡盡量分幾次加入,等芡水同配料充分拌勻,咁樣芡就唔會凝成一塊塊。

但隨著香港生活質量提高,呢種昔日難登大雅之堂嘅街頭食品,喺90年代後香港一啲酒樓亦有出售,除咗肉絲份量增加,亦會加入香菇絲、蛋花、甚至係金華火腿、豬皮、魚肚等食材。疫情期間,好多人喺屋企煮飯做甜品,不妨趁住假日試下整呢款懷舊碗仔翅,等我哋一齊嚟復刻屬於你嘅兒時味道!

碗仔翅被稱為平民魚翅,自家製的話,真材實料之餘又無添加,同時最引人嘅地方係可以勾起那年那月那日嘅情景,令人再三回味。


材料 

雞脾 2隻  雞湯 1公升 冬菇 6隻(切絲)  

素翅三塊 蛋 2隻  水 1公升

 

芡水

馬蹄粉 三湯匙  水份 兩湯匙

 

調味料

鹽 適量  老抽 1湯匙 麻油 1湯匙


做法:

1. 先將素翅浸軟。

2. 將雞脾烚熟後撕成幼絲。

3. 將雞湯及水煮滾後,將雞絲及冬菇加入湯中煮10分鐘。

4. 將素翅加入湯中煮滾。

5. 將調味料及芡水加入,拌勻煮滾。

6. 最後將雞蛋加入,拌勻成蛋花即可。


溫馨提示 :

可按個人口味改用雞胸肉。

想方便可改用即用雞湯。

可用雞殼淆成雞湯更為美味。

以上為四人份量。

*本站之內容由作者所提供,並不代表本站的立場。因此本站對所有博

留言