[餐廳推介 -- 韓國fusion菜餐廳 The Joomak]


早幾日去咗海港城LCX嘅新派韓國fusion菜餐廳-- The joomak,知道餐廳剛剛響3月推出新菜單「春日韓素」,菜式以時令健康食材炮製素菜,當然第一時間試試啦。今次點咗4個菜,分別有:

[韓式甜辣素炸雞] -- 呢個一定要試,佢係用豆腐包住素肉,再用甜辣汁包住嚟炸,再加埋個杏仁片,嘩.......口感即時提升,真係好......好.....味呀.....

[韓式素紫菜卷] -- 用Beyond Meat 植物雞及蔬菜嚟包呢個飯卷,口感清新。

[紫菜 x 溶岩芝士包] -- 呢個包中間係用五款芝士煮溶成醬,再配以不同食材:韓式炸雞、魷魚圈、年糕、翠玉瓜、雞脾菇、紫菜及泡菜,將炸得香脆嘅串燒,醮上濃濃嘅芝士醬,嘩.........真係邪惡到不得了,但又真係冇....得....頂呀.....一籃菜式入面有齊素菜及非素食,顧及大家不同需要,細心。

[韓式牛肉炒粉絲] -- 味道不錯,但可能冷氣稍大,所以好快就吹到凍哂。

[巔峰狀態] -- 呢杯係用羽衣甘藍、薄荷及菠蘿打成汁嘅特飲,草青味道稍強,若加多少少菠蘿及薄荷,一定會更清新。

[柚子韓SHAKE] -- 呢SET特飲足足有兩大杯,入面有柚子、蜂蜜、RUM酒及梳打,即場由oppa為客人SHAKE,調酒前會詳細咁介紹特飲成份有啲乜野,如果唔飲得酒,仲會為客人抽起,真係好細心,抵飲!!

其實用餐前都擔心朋友食唔慣咁多素菜,因為朋友係非素食者,但當我睇到菜牌時,就放心哂喇.....因為菜牌會兩者兼顧,餐廳亦為咗尊重素食者,用作煮製素食嘅廚具,包括炸爐、刀具、砧板等,全部都唔會接觸肉類,只供製作素食之用。一間韓式餐廳有咁多素食揀,真係好有心!! 

仲有呀仲有呀....餐廳有無敵維港景睇o架....如果同打令去食飯,就一定要BOOK窗口位喇...真係巧靚~^^~以後同朋友打令出街食飯又有新蒲點喇。

朋友食完呢餐之後,不停問我點解而家啲素菜咁好食.....HAHAAAAAAA你哋都想知嘅....就自己去搵答案啦!! ~^^~


The Joomak
地址:廣東道17號海港城海運大廈3樓LCX 34號舖
電話:2111 0851
營業時間:星期一-星期日12:00-22:30

留言